Skelet karoserie byl odvozen od sériového typu 110 R, ale výrazně upraven – přibyly různé výztuhy podlah, úchytů zadních ramen nebo vnitřní ochranný rám. Karosérii odlehčilo použití hliníkového plechu tloušťky 0,7 mm na střechu, přední čelo (s otvory přídavného chladiče), vnější plechy dveří a víko zavazadelníku a laminátu na blatníky.
Motor byl upraven na objem 1289 ccm a dosahoval výkonu okolo 103 kW.
V rallye vozy získaly mnoho úspěchů na soutěžích mistrovství světa i mistrovství Evropy. Továrními jezdci byli Svatopluk Kvaizar, John Haugland, Ladislav Křeček, Šedivý a Horsák.
Vůz byl také úspěšný na okruzích. Automobil zvítězil v mistrovství evropy cestovních vozů. Továrními jezdci byli Zdeněk Vojtěch, Břetislav Enge a Jan Šenkýř.